Welcome to my blog. be my followers and HAVE A NICE DAY :)

Monday 12 March 2012

iloveyoubiyy..

Hi, I'm Ryna here..okeyy nak ceritee ni..tanpe cerite bnyak biar aku cerite , HARITH DARWIS ? okeyy aku rase korang tahu kan siape die ? dan aku tak perlu explain lagi kot rasenye.. darwiss kate aku berubah bagaii , yee sejujur nye aku mengaku memang aku dah berubah sebab nyee hmm biar darwis jee yang tahu.. aku berubah pun smue sebab darwis , darwis yang mulekan then aku pun ikut lah dari belakangg :3..hmm..darwis salahkan aku kenape berubah but die yang mulekan dulu..hmmm susah aku nak cakappp sekarang nii ,a kuu nak darwiss yang duluu. aku sayang darwis sangat2 bakk katee mak aku iloveyodarwis like ilovemymom, hah kann sweet tuh..hmm teruss terangg aku cakap aku nak sangatt perangaii darwiss yang waktu darwiss nak tackel aku tuh..hmm kalau boley aku nak darwis berubahh, yee sejujurnyee sekarang ni aku dah nmpak darwis dah berubah die dah nak jadi mcm yang dulu , dan aku punn nak berubahh ini semue untuk kebaikkan kiteorang jugakk. kan ? kalauu nak lame kene lah mcm tuh kan ? yahhh. sejujurnyee aku sayang darwiss . walaupun ade gosipp dekat sekolah kate kau kpl dngan tuh lah dengan ni lahh tapi semue tuh takk , dalam hati aku cumee ade HARITH DARWIS..tiade siape yang dapat ganti kan die tahu ? okeyy aku sayang darwis lagi sekali aku cakap ,hahahha. okeyy aku akan berubahh diri aku..hihi actt ramai jugak yang sayang kan relation aku dengan darwis..okeyy teharu gilee ni. okeyy akhir katee darwis iloveyousomuch..

No comments:

Post a Comment