Welcome to my blog. be my followers and HAVE A NICE DAY :)

Sunday 22 January 2012

alhamdulilah.

asalamualaikum . okey nak mule kan cerite dengan tajuk di atas tuh kan ? okey firstly alhamdulilah akhirnyee aku menerime darwis sebagai boyfriend aku.setelah agak lama kite orang kawan . act kite orang lawan dari aku darjah tiga then mule rapat pada 3.10.2011act aku nak kawan jee dengan darwiss ni , then dah lame2 boley pulak sayang . hee. akhirnye aku terime jugak darwis . bermule lah sebuah percintaan pada 22.01.2012 bersamaan dengan 2.45 pagi (hari sabtu ) hihi :) . act hari jumaat malam tuh aku fikir-fikir balik aku dah bersedie terime darwis , aku dah sangup menghadapi dugaan akan datang . hee . waktu aku terime darwis sebagai boyfriend tuh malu ouh sumpah tidak tipu...dalah waktu tuh die buat s.saver . hihi ,mcm2 kite orang janji . insyallah aku akan menjaga hubungan ini dengan sebaik baik nye. heee . echaa cakap kalau mak kite restu relation kite mesti kite akan kekal . alhamdulilah lah buat mase ni mak aku okey jee dan mak aku pun tahu aku dengan darwis.....oke tak perlu aku cakap banyak :) asalamualaikum .

okey see kan darwis antar relation ? haha act korang jangan salah faham darwis punye dp gmbar aku :)
okey korang tak perlu tahu , biar aku seorang yang tahu :)
. korang nak cakap aku terlampau show off , kesah pulak aku ? ni blog aku . okey asalamualaikumm <3

No comments:

Post a Comment