Welcome to my blog. be my followers and HAVE A NICE DAY :)

Wednesday 21 March 2012

dua bulan.

Hi,I'm ryna..okey seperti tajuk di atas ? dua bulan right ? yahh , bukan aku nak kecoh sane sini ke ape , tapi aku dengan darwis genap dua bulan..soryy lah tau kalau aku keoch sane sini sedangkan baru due bulan hihi. blogg aku nih dah tak ade siape boleyy bace dahh , dah privacy tahu tak ? sebab tuh lah aku update nii. due bulan pun dah nak kecoh sane sini kan ?  okey tak apee..Lagi sekali alhamdulilah dah genap dua bulann , yahh hope relation ni lebih lame lagi..biar pun mcm mane dugaan yang akan dtg , tak ape aku tetap bersabar .. sebab aku sayang kan darwis , eveb seteruk mcm mane pun perangai darwis aku akan terima , dah seteruk mane pun perangai aku , insyallah darwis akan terime kot :/..sejujur nye aku dah makin makin makin sayang dekat darwis , mcm mane yee nak cakap ? tak apee biar hatii aku jeh yang tahu mcm mane kasih sayang aku terhadap darwis..hmm kadang-kadang bnde yang kite sayang itu selalu tinggalkan kite , okeyy aku selalu fahami maksud nu , betul ke one day darwis akan tinggal kan aku ? hmm mcm mane aku nak lalui2 hari akan datang kalau darwis tk ade dndan aku , b4 ni die lah bagi nasihat dekat aku , dengan aku punye masaalah smue.. hmm forget it lahh .. biarkann lupekan lahh..now aku nak cerite yang aku sayang darwis sangat2 , aku sayng die macam aku sayng mak  aku tahu ?hmm tak ade sape yanng faham mcm mane aku sayang darwis , tak ade sape yang boley ganti kan tempat die melain kan diri dia sendirii. hati aku je yang tahuu , kayy aku sayang darwiss.. insyallah aku akan menjaga hubungan ini selagi aku mmpu .. dan insyallah aku tidak akan sia2 kan hubungann ini dan aku harap tak ade lah perpisahan dalamm hubung ini AMINN <3

No comments:

Post a Comment