Welcome to my blog. be my followers and HAVE A NICE DAY :)

Friday 14 December 2012

Perjalan masih jauh.


Assalamualaikum semua :). Lama betul tak update blog.Seriously rindu gila dekat blog ni.Fuhh banyak betul habuk *Shhhshh* Hah baru comel tak ada habuk. Tanpa cerita panjang saya mulakan cerita saya seperti tajuk di atas. *Perjalanan masih jauh* Hah, nmpak gmbar? Mcm mna okay? Banyak betul dugaan. Tapi bila difikir2kan balik dah give up. Tapi bila tenung balik prob aku. Act, prob tu sikit je. Tapi dengan ego yg  masing2 kuat. Dengan tak nak mengalah. Itu yang membuatkan masalah kecil semakin besar. Bila kenal darwis banyak perangai aku berubah. Dia yg ajar aku mcm2. Tiada siapa yg boleh ganti tempat dia. Tiada siapa yg nak jaga aku mcm mana dia punya jaga. Even banyak dugaan yg datang tapi hati tetap sabar nak tanggung semua ni. Couple mana yg tak ada dugaan? Couple mana yg 24jam gelak je? Habak sikitt.. Siapa yg mcm tu? Kadang-kadang dugaan yang membuatkan kita semakin sayang. Kita semakin tabah. Lagi sebulan 6 hari cukup relation ni setahun :). Ya allah kau tabahkan hati hambamu ini dengan dugaan yang datang. Amin :). Saya harap dia lah jodoh saya. Tapi jodoh semua ditangan allah. Kita hanya mampu merancang :). Sayang, i sayang you :) Iloveyouharithdarwis anak rahman :* hehe.

No comments:

Post a Comment